Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego powołał w dniu 23 września br. Komisję ds. nowelizacji Statutu PTP, której podstawowym celem będzie zorganizowanie i skoordynowanie prac nad nowelizacją. W dniu 28 października br. Zarząd Główny Polskiego Towarzystwa Psychologicznego zapoznał się z opracowaną przez Przewodniczącą Komisji ds. nowelizacji Statutu PTP – członkinię Zarządu Głównego PTP Agatę Diec procedurą zgłaszania propozycji zmian w Statucie PTP oraz zaakceptował zaproponowany terminarz prac nad nowelizacją.
Terminarz prac nad nowelizacją Statutu PTP:
- Zgłaszanie uwag i propozycji zmian w Statucie PTP do Komisji ds. nowelizacji Statutu PTP do dnia 31 marca 2021.
- Opracowywanie nadesłanych propozycji zmian, ewentualne konsultacje z grupami zgłaszającymi, przedstawienie Zarządowi Głównemu PTP raportu z dotychczas przeprowadzanych przez Komisję działań, przeprowadzenie prac redakcyjnych oraz konsultacji językowych i prawnych.
- Ponowne konsultacje z grupami i osobami zgłaszającymi projekty zmian, dokonanie ostatecznej korekty treści nowego Statutu PTP, zatwierdzenie Statutu PTP uchwałą Zarządu Głównego PTP oraz przygotowanie materiału pod obrady Walnego Zgromadzenia Delegatów PTP.
- Zakończenie prac nad nowelizacją Statutu PTP w terminie dostosowanym do pierwotnie zakładanego terminu Walnego Zgromadzenia Delegatów PTP, do końca trzeciego kwartału 2021 roku.
Więcej informacji zostanie podanych po spotkaniu organizacyjnym on-line, które odbędzie się 15 stycznia 2021 roku
Zachęcamy Wszystkich Członków i Członkiń PTP do aktywnego włączenia się do prac nad nowelizacją Statutu PTP.
Osoby chętne do pracy w zespole koordynującym pracę nad nowelizacją Statutu PTP w Oddziale Krakowskim proszone są o kontakt mailowy z Wiceprzewodniczącą Oddziału Krakowskiego PTP Magdaleną Nitecką magdalena.nitecka@ptp.krakow.pl do dnia 12 stycznia br.